مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 16:052023-03-01اقتصادي

آغاز گام دوم برای مدیریت صف در مراکز معاینه فنی از صبح امروز


مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از آغاز گام دوم مدیریت صف در مراکز معاینه فنی پایتخت از صبح امروز در قالب طرح پذیرش صرفاً اینترنتی در دو مرکز دیگر پُر ازدحام معاینه فنی از صبح امروز خبر داد.

- مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از آغاز گام دوم مدیریت صف در مراکز معاینه فنی پایتخت از صبح امروز در قالب طرح پذیرش صرفاً اینترنتی در دو مرکز دیگر پُر ازدحام معاینه فنی از صبح امروز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شادی مالکی در توضیح این خبر گفت: از صبح امروز (چهارشنبه دهم اسفند)، پذیرش خودروها در دو مرکز معاینه فنی نیایش و دماوند نیز تنها با تعیین وقت قبلی از طریق نوبت گیری اینترنتی انجام می شود.

وی با اعلام اینکه این تصمیم با عنایت به استقبال شهروندان از اجرای طرح پذیرش صرفاً اینترنتی در دو مرکز بیهقی و شهید آبشناسان که از ابتدای همین ماه آغاز شده، اتخاذ شده است افزود: به جز 4 مرکز مذکور که از مراکز پُرازدحام به ویژه در ماه های پایانی سال محسوب می شوند، مراجعه به بقیه مراکز به صورت حضوری یا از طریق نوبت گیری اینترنتی امکان پذیر است.

مالکی در خصوص میزان مراجعات حضوری و اینترنتی به مراکز معاینه فنی توضیح داد: با اضافه شدن دو مرکز نیایش و دماوند به مراکز دارای پذیرش صرفاً اینترنتی، در حال حاضر بالغ بر 50 درصد از مراجعات به مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز گام دوم برای مدیریت صف در مراکز معاینه فنی از صبح امروز

آغاز گام دوم برای مدیریت صف در مراکز معاینه فنی از صبح امروز