مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 16:052023-03-01حوادث

بیمارستان حضرت ابولفضل(ع)کرمانشاه جز مراکز درمانی نمونه فراجا است


معاون بهداد فراجا با اشاره به خدمات رسانی مراکز درمانی فراجا به مردم، گفت: بیمارستان حضرت ابولفضل(ع)کرمانشاه جز مراکز درمانی نمونه فراجا است.

- کرمانشاه- معاون بهداد فراجا با اشاره به خدمات رسانی مراکز درمانی فراجا به مردم، گفت: بیمارستان حضرت ابولفضل(ع)کرمانشاه جز مراکز درمانی نمونه فراجا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمدرضا حسینی ظهر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) کرمانشاه که با حضور فرمانده انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: این بیمارستان یکی مجهزترین مراکز درمانی فراجا به شمار می رود که در سال های اخیر توانسته خدمات بسیار خوب و گسترده ای به کارکنان انتظامی و خانواده های آنها و حتی اقشار مختلف مردم ارائه کند.

وی افزود: تلاش و ازخودگذشتگی کارکنان بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) بر کسی پوشیده نیست اما این مجاهدت و خستگی ناپذیری در زمان شیوع ویروس کرونا بیش از پیش به چشم آمد.

معاون بهداد فراجا تصریح کرد: پزشکان، پرستاران و کادر درمان بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) با توجه به رسالتی که برعهده دارند دلسوزانه پای کار بوده و هرگز راحتی و آسایش خود را بر بهبود حال بیماران و افراد مراجعه کننده مقدم ندانسته اند که همین روحیه خدمتگذاری باعث دلگرمی بیشتر مردم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان حضرت ابولفضل(ع)کرمانشاه جز مراکز درمانی نمونه فراجا است

بیمارستان حضرت ابولفضل(ع)کرمانشاه جز مراکز درمانی نمونه فراجا است