مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 16:102023-03-01سياسي

آیت الله سعیدی: دشمن با تفرقه اندازی به دنبال جلوگیری از رشد جامعه است


امام جمعه قم، تفاوت های میان گروه ها و افراد را از اقتضائات جامعه انسانی دانست و گفت: این تفاوت ها نباید تبدیل به تفرقه و جدایی شود، یکی از آسیب های مهم زمان ما تفرقه است که برای دشمن بهترین سلاح و برای مؤمنین بدترین آسیب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از طلاب اهل سنت سراسر کشور در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت اظهار کرد: قم حرم اهل بیت (ع) است و وجود حرم حضرت معصومه(س) در این شهر مایه الفت، اتحاد و انسجام شده است.

وی با بیان اینکه کار کردن برای خدا امکان ندارد مگر بعد از معرفت پیدا کردن نسبت به خداوند، افزود: اگرچه که رسیدن به معرفت اهل بیت(ع) برای ما ممکن نیست ولی می شود به افق های آنها نزدیک شد.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه عبادت خالصانه، معرفت نسبت به خدا را در انسان رشد می دهد، گفت: همانطور که رشد گل در خاک نیاز به آبیاری و مراقبت دارد رشد روحی انسان نیز نیاز به آبیاری روح با آیات قرآن کریم و روایات انبیاء و ائمه(ع) و مراقبت از آسیب ها دارد.

وی با اشاره به آسیب های رشد انسان گفت: یکی از آسیب های مهم زمان ما تفرقه است که برای دشمن بهترین سلاح و برای مؤمنین بدترین آسیب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: دشمن با تفرقه اندازی به دنبال جلوگیری از رشد جامعه است

آیت الله سعیدی: دشمن با تفرقه اندازی به دنبال جلوگیری از رشد جامعه است