مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 16:102023-03-01سياسي

اختصاص 4 هزار میلیارد تومان برای گازرسانی به مناطق محروم


نمایندگان مجلس شورای اسلامی بالغ بر 4 همت برای گازرسانی به مناطق محروم و روستاهای واقع در مناطق کوهستاتی و صعب العبور در سال 1402 اختصاص دادند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی بالغ بر 4 همت برای گازرسانی به مناطق محروم و روستاهای واقع در مناطق کوهستاتی و صعب العبور در سال 1402 اختصاص دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت دوم امروز(چهارشنبه) و در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه 1402، بندهای (د) و (ه) تبصره 1 لایحه بودجه را به تصویب رساندند.

بر اساس بند (د) تبصره1؛ وزارت نفت از طریق شرکت دولتی تابعه ذی ربط مکلف است از محل سهم چهارده و نیم درصد (14/5%) شرکت مذکور تا میزان چهل هزار میلیارد(40.

000.

000.

000.

000) ریال بعد از هرمزگان و استان های نفت خیز و گازخیز با اولویت روستاها و مناطق در حاشیه و محاط در جنگل ها و مناطق بحرانی که از لحاظ گازرسانی پایین تر از حد متوسط کشوری هستند و روستاهای واقع در مناطق کوهستانی سردسیر و صعب العبور حداقل چهار برابر سرانه و گازکشی اقدامات لازم را به عمل آورد.

شرکت مذکور موظف به گازرسانی تا درب مدارس و مساجد روستایی است.

وزارت نفت مکلف است گزارش عملکرد این بند را هر سه ماه یک بار به کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه وبودجه کشور ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 4 هزار میلیارد تومان برای گازرسانی به مناطق محروم

اختصاص 4 هزار میلیارد تومان برای گازرسانی به مناطق محروم