مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 16:202023-03-01سياسي

اولین کنگره بانوان تاثیرگذار آذربایجان شرقی برگزار می شود


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی گفت: اولین کنگره بانوان تاثیرگذار آذربایجان شرقی 21 اسفند ماه با معرفی زنان اثرگذار استان در تبریز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زهرا کوهی ظهر روز چهارشنبه، در نشست خبری که به مناسبت برگزاری اولین کنگره بانوان تأثیرگذار آذربایجان شرقی شد، اظهار کرد: پیش از این دو کنگره در خصوص بانوان تأثیرگذار کشور در تهران برگزار شد که در سطح ملی و بین المللی بودند و برنامه ریزی شد تا این کنگره در استان ها هم برگزار شود و برای موفق بودن در این عرصه باید کف جامعه که استان ها و شهرستان ها هستند ورود کنیم و زنانی که در عرصه خود ارزشمند هستند را پیدا کنیم.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در 14 دی ماه سوالات بسیاری از جامعه بانوان کردند و خواستند این مسیر را خود بانوان راهگشایی کنند و ما باید مطالبه کنیم، بانوان بسیاری در عرصه های مختلف شایسته بوده اند و در حوزه خود تلاش کرده اند.

وی افزود: باید با پرچمداری حوزه زنان فرصت ها و تهدیدها را شناسایی کنیم و از زوایای دیگر به بانوان نگاه کنیم و کم کاری های ایجاد شده را تقویت است که بنابه مطالبه گری رهبر معظم انقلاب کارگروه حقوق و مسئولیت های این حوزه راه اندازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین کنگره بانوان تاثیرگذار آذربایجان شرقی برگزار می شود

اولین کنگره بانوان تاثیرگذار آذربایجان شرقی برگزار می شود