مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 16:202023-03-01سياسي

پیمایش ملی «گرایش مردم ایران به نیکوکاری» رونمایی می شود


در پیمایش ملی «گرایش مردم ایران به نیکوکاری» انگیزه های مردم و رفتارهای نیکوکارانه مورد سنجش قرار گرفته است.

- علیرضا اسکندری نژاد گفت: در پیمایش ملی گرایش مردم ایران به نیکوکاری انگیزه های مردم و رفتارهای نیکوکارانه مورد سنجش قرار گرفته است.

علیرضا اسکندری نژاد، مسئول تیم پژوهشی پیمایش ملی گرایش مردم ایران به نیکوکاری در گفت وگو با مهر، اظهار داشت: این پیمایش با مشارکت جمعی از اساتید دانشگاه و نیز فعالان و کنشگران عرصه نیکوکاری و با همت واحد اطلس خیر ایران (وابسته به مرکز خیر ماندگار) طراحی و انجام شده است.

نخستین نکته با اهمیت در خصوص این پیمایش ملی آن است که طی دهه های اخیر هیچ پیمایشی در حوزه وقف و نیکوکاری مشخصاً حوزه خیرخواهی در وزارت کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سایر نهادها و دستگاه های دولتی انجام نشده است که بتواند در این حوزه اطلاعات و داده های ارزشمندی را در اختیار سیاستگذاران، کنشگران و بازیگران اصلی این حوزه قرار دهد.

وی ادامه داد: مرکز خیر ماندگار با تأسیس واحد اطلس خیر ایران تلاش کرده است خلاء اطلاعات و داده های متقن در عرصه وقف و نیکوکاری را تا حد زیادی رفع کند زیرا اطلاعاتی که از خیریه ها و سیاستگذاران حوزه خیر دریافت می کردیم بسیار اندک بود و بسیاری از افراد که در این حوزه مشغول فعالیت هستند بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمایش ملی «گرایش مردم ایران به نیکوکاری» رونمایی می شود

پیمایش ملی «گرایش مردم ایران به نیکوکاری» رونمایی می شود