مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 16:252023-03-01اقتصادي

طلب 50 هزار میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حوزه سرمایه گذاری تأمین اجتماعی، علاوه بر دنبال کردن افزایش شاخص های بهره وری، به نقش حاکمیتی سازمان هم توجه داریم؛ - مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حوزه سرمایه گذاری تأمین اجتماعی، علاوه بر دنبال کردن افزایش شاخص های بهره وری، به نقش حاکمیتی سازمان هم توجه داریم؛ اما این به این معنا نیست که نقش سهامداری خود را به بهانه این نقش نادیده بگیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در نشستی با حضور مدیران هلدینگ ها و شرکت های تابعه این سازمان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از زحمات مدیران شرکت های اقتصادی به عنوان سرداران جهادگر انقلابی افزود: اگر در بخش هایی نظیر دارو و پتروشیمی نقش حاکمیتی داریم؛ باید با روحیه بسیجی و عمل به تکلیف، سینه سپر کنیم و به یاری کشور بشتابیم.

تأمین اجتماعی در حوزه بهبود شرایط و محیط کسب وکار نیز مسئولیت هایی دارد و باید بتواند نقش خود را به درستی ایفا کند.

مقام معظم رهبری تلاش برای بهبود شرایط اقتصادی را تکلیف کرده اند و ما هم در این تکلیف نقش داریم و باید بتوانیم به درستی از عهده آن بر بیاییم.

وی گفت: سازمان تأمین اجتماعی با توجه به ظرفیت های موجود در حوزه سرمایه گذاری، باید در اقتصاد کلان کشور، نقش ویژه ای داشته باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلب 50 هزار میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان

طلب 50 هزار میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان