مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 16:252023-03-01اقتصادي

تعریف 1000 فرصت تحقیقاتی ویژه دانشجویان دوره دکتری


رییس سازمان امور دانشجویان از فرصت های تحقیقاتی داخل کشور بعنوان ظرفیت سازی برای دانشجویان دوره دکتری نام برد و گفت: ما امسال 1000 فرصت تحقیقاتی تعریف کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، دکتر هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان در بازدید از پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و در نشست اعضای هیات رییسه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: کمتر کشوری در قاره آسیا می توان یافت که به اندازه ایران دارای زیرساختهای علمی و دانشکده های کشاورزی باشد.

وی با اشاره به کشور هلند که رتبه اول در اروپا و رتبه دوم در جهان در صادرات محصولات کشاورزی را داراست خاطرنشان ساخت: هلند به اندازه سه استان شمالی ما وسعت دارد و با آب و هوایی شبیه هم و البته بخاطر اینکه بخشی از زمینهای این کشور پایین تر از سطح دریا واقع شده با خشونت طبیعت هم مواجه است، اما تنها بدلیل برخورداری از فناوری های روز و ارتباط تنگا تنگ با دانشگاههای کشاورزی توانسته غذای بخشی از اروپا را تامین کند.

معاون وزیر علوم کشور ایران را کشوری چهارفصل برشمرد و خاطرنشان ساخت: اگر ایران نتواند در محصولات اصلی به خودکفایی برسد و در دنیا و کشورهای منطقه نقش بازیگری را در موضوع محصولات کشاورزی ایفا کند، نشانگر این است که حوزه کشاورزی و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف 1000 فرصت تحقیقاتی ویژه دانشجویان دوره دکتری

تعریف 1000 فرصت تحقیقاتی ویژه دانشجویان دوره دکتری