مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 16:252023-03-01سياسي

مدیران به منظور ترویج فرهنگ نماز برنامه عملیاتی داشته باشند


معلمان، روحانیت، مدیران، مسئولان و همه تأثیرگذاران جامعه به صورت ویژه به حوزه ترویج نماز بپردازند که سعادت دنیا و آخرت ما به این فریضه گره خورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدرضا مرتضوی ظهر چهارشنبه در چهارمین اجلاس نماز استان که به میزبانی شهرستان نجف آباد برگزار شد، بیان کرد: در اهمیت پرداختن و ترویج فرهنگ نماز همین بس که اولین مسئولیتی که خداوند از کارگزاران خود در زمین طلب می کند، اقامه نماز است.

وی با بیان اینکه نماز به همه امورات رنگ خدایی می بخشد، گفت: تنها با توجه و اهتمام بر این فریضه الهی می توانیم در قبال سایر وظایف خود نگاه پایدار و مستمر داشته باشیم.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: هر مبارزه ای جهاد نیست؛ وقتی می توانیم به مبارزه، جهاد اطلاق کنیم که ذیل فرهنگ نماز و دستورات الهی شکل گرفته باشد.

وی ادامه داد: اگر فردی در حال مجاهدت باشد اما تابع فرهنگ نماز و ارتباط با خدا نباشد مانند گروه های تروریستی به خود اجازه می دهد به جان و مال انسان ها تعرض کند.

مرتضوی با اشاره به اینکه همراه نشدن با نماز انسان را از ورطه صلاح و فلاح دور می کند، اظهار کرد: مدیران، مسئولان، معلمان، اساتید و همه کسانی که می توانند بر اطرافیان خود اثرگذار باشند بایستی برای خود مسئولیتی ویژه طراحی و برنامه ریزی کنند زیرا در برابر این فریض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران به منظور ترویج فرهنگ نماز برنامه عملیاتی داشته باشند

مدیران به منظور ترویج فرهنگ نماز برنامه عملیاتی داشته باشند