مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 16:552023-03-01سياسي

کسی در رابطه با مسمومیت دانش آموزان دستگیر نشده است


وزیر کشور با تاکید برایتکه باید از هراس افکنی در رتباط با موضوع مسمویت دانش آموزان پرهیز شود، گفت: گزارشی از ماده سمی برای مسمومیت دانش آموزان نداشتیم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد وحیدی وزیر کشور، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در رابطه با حوادث اخیر مسمومیت دانش آموزان که موجب نگرانی شده بود، امروز جلسه کامل تری برگزار کردیم.

در این جلسه در خدمت وزیر آموزش پرورش، مسؤولین وزارت بهداشت، سازمان پدافند غیرعامل، دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی، استانداران بودیم و موضوع مسمومیت مورد بررسی قرار گرفت.

وحیدی افزود: حاصل جمع این بود که درصد بالایی از آنچه که تحت عنوان عارضه برای دانش آموزان مطرح شده بود مربوط به عوامل خارجی نیست و بیشتر بخاطر استرس ها و نگرانی ها بر اثر طرح این موضوع است.

آن دسته که علائمی مثل سردرد و سوزش گلو داشتند، بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند، غالب آنها در یکی دو ساعت اولیه بدون نیاز به درمان خاص مرخص شدند و تعداد محدودی کمتر از 10 نفر را که بیماری زمینه ای داشتند، در بیمارستان نگه داشتند تا با اطمینان خاطر بیشتری مرخص شوند.

وی با اشاره به علت بروز مسمومیت ها گفت: تا الان با توجه به بررسی هایی که صورت گرفته در مدارس عامل خاصی را هنوز پیدا نکردند؛ لذا تاکنون گزارش قطعی نسبت به وجود ماده خاص و سمی ارائه نشده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسی در رابطه با مسمومیت دانش آموزان دستگیر نشده است

کسی در رابطه با مسمومیت دانش آموزان دستگیر نشده است