مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 17:052023-03-01سياسي

آغاز اجرای طرح همتا در زنجان


هلال احمر، آموزش دانش آموزان زنجانی را در قالب طرح همتا را آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید قاسم موسوی با بیان اینکه آموزش های همگانی امداد و کمک های اولیه دانش آموزان زنجانی در قالب طرح همتا در شهرستان های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، طارم، ماهنشان، ایجرود و سلطانیه آغاز شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه طیف گسترده ای از دانش آموزان در مدارس هستند، طرحی به نام همتا (هر مربی، تربیت 112 عضو آماده) بر اساس الگوی آموزش همتایان در مدارس استان را اجرا کرده ایم.

وی با بیان اینکه براساس این طرح، شبکه سازی آموزش همگانی دانش آموزان، طبق الگوی آموزش همگانی انجام می شود، تاکید کرد: در قالب طرح همتا، 17 هزار و 920 دانش آموز در در سطح مدارس و کانون های دانش آموزی در مناطق 14 گانه آموزش و پرورش استان تحت آموزش های همگانی امداد و کمک های اولیه قرار می گیرند.

موسوی با اشاره به اینکه این تعداد دانش آموزان با همکاری 160 مربی در قالب 604 دوره آموزش خواهند دید، افزود: از دانش آموزان آموزش دیده برای آموزش سایر دانش آموزان نیز استفاده می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: یکی از مهم ترین وظایف هلال احمر، آموزش همگانی و اجتماع محور است که در همین راستا حساس سازی آحاد مردم به ویژه کودکان و نوجوانان و ارتقای سطح آمادگی آنها در برابر مخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای طرح همتا در زنجان

آغاز اجرای طرح همتا در زنجان