مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 17:102023-03-01سياسي

بنیاد مسکن در حال ساخت 70 هزار مسکن برای محرومان است


نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال ساخت 70 هزار مسکن برای محرومین با مشارکت بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بهزیستی است.

- ایسنا/خراسان رضوی نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال ساخت 70 هزار مسکن برای محرومین با مشارکت بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بهزیستی است.

حجت الاسلام حسین روحانی نژاد امروز، 10 اسفند ماه، در مراسم کلنگ زنی 233 واحد مسکونی خیرساز در سه روستای حاشیه شهر مشهد از جمله اسماعیل آباد، آب اشکان، چاهشک و فیانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شبکه خیرین مسکن ساز در سراسر کشورها و شهرهای بزرگ شکل گرفته و به ثبت قانونی رسیده است.

هیات امنایی به نام مسکن محرومین حساب 100 امام فعال است که شبکه خیرین با سیاست گذاری این هیات امنا فعالیت می کنند.

وی افزود: خیرین در کشور تاکنون 21 هزار واحد مسکونی ساخته اند و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز تمام توان خود را پای کار آورده و دستگاه هایی که حمایت اجتماعی را در دستور کار دارد نیز در کنار بنیاد مسکن هستند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز در خراسان رضوی و در سه روستای مشهد عملیات ساخت 233 واحد مسکونی توسط خیرین انجام می شود و بنیاد مسکن ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مسکن در حال ساخت 70 هزار مسکن برای محرومان است

بنیاد مسکن در حال ساخت 70 هزار مسکن برای محرومان است