مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 17:372023-03-01اقتصادي

آبرسانی به مناطق محروم ایلام با 66 درصد پیشرفت فیزیکی بالاتر از میانگین کشوری است


میانگین پیشرفت پروژه های آبرسانی به مناطق محروم کشور 32 درصد و ایلام در پروژه آب رسانی به مناطق محروم با 66 درصد پیشرفت فیزیکی، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام،  حسن بهرام نیا استاندار ایلام روز چهارشنبه 10 اسفندماه در نشست جهاد آبرسانی استان، گفت: ایلام در پروژه جهاد آبرسانی به مناطق محروم با 66 درصد پیشرفت فیزیکی، بالاتر از میانگین کشوری است.

وی افزود: میانگین پیشرفت پروژه های آبرسانی به مناطق محروم کشور 32 درصد است اما با تلاش جهادی نیروها و کار جهادی، میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه ها آبرسانی در ایلام 66 درصد است.

استاندار ایلام با قدردانی از همه دست اندارکاران پروژه جهاد آبرسانی به مناطق محروم استان، گفت: دفتر فنی بسیج ایلام از دفاتر برتر کشور است که جای قدردانی دارد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: اطلاع رسانی در حوزه خدمات دولت به ویژه در بخش اقدامات انجام گرفته در حوزه آبرسانی ضعیف است که نیاز است به این حوزه بیش از گذشته توجه و اطلاع رسانی شود.

وی اضافه کرد: پیشتازی ایلام در جهاد آبرسانی بین استان های کشور، نشانگر تعامل دو سویه سپاه و آبفای استان است و این تلاش ها و تعامل ها باید استمرار داشته باشد.

  گفتنی است 200 روستای محروم استان ایلام با اعتباری افزون بر 8 هزار میلیارد ریال هدف جهاد آبرسانی است که اکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به مناطق محروم ایلام با 66 درصد پیشرفت فیزیکی بالاتر از میانگین کشوری است

آبرسانی به مناطق محروم ایلام با 66 درصد پیشرفت فیزیکی بالاتر از میانگین کشوری است