مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 17:412023-03-01اجتماعي

کتابخانه عمومی شهرک نایسر سنندج به زودی افتتاح می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان گفت: کتابخانه عمومی شهرک منفصل شهری نایسر سنندج به زودی افتتاح و آماده خدمت رسانی به کتابخوانان می شود.

- ایسنا/کردستان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان گفت: کتابخانه عمومی شهرک منفصل شهری نایسر سنندج به زودی افتتاح و آماده خدمت رسانی به کتابخوانان می شود.

محمد مخدومی در گفت و گو با ایسنا ، با اشاره به اینکه کتابخانه عمومی شهر نایسر آماده افتتاح و بهره برداری است، اظهار کرد: این کتابخانه با امکانات ویژه تا پایان اسفند ماه سال جاری افتتاح می شود.

وی عنوان کرد: کتابخانه عمومی نایسر یکی از بخش های مجتمع بزرگ فرهنگی_ هنری این شهرک است که در طبقه اول این مجتمع واقع شده و دارای 247 متر مربع زیربنا است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان با بیان اینکه کتابخانه نایسر دارای بخش های متنوعی است، افزود: مخزن کتاب، سالن مطالعه، بخش کودک و نوجوان، نشریات بخش خدمات مبتنی بر وب از جمله قسمت های این کتابخانه عمومی شهرک منفصل شهری نایسر است.

مخدومی با اشاره به اینکه به منظور تجهیز کتابخانه مذکور از به روزترین و با کیفیت ترین امکانات استفاده شده است، گفت: تاکنون نزدیک به پنج میلیارد ریال به منظور راه اندازی کتابخانه نایسر هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه عمومی شهرک نایسر سنندج به زودی افتتاح می شود

کتابخانه عمومی شهرک نایسر سنندج به زودی افتتاح می شود