مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 18:302023-03-01سياسي

تضمین کیفیت در آموزش زبان فارسی


در نشستی با موضوع «تضمین کیفیت در آموزش زبان فارسی» در نهمین گردهمایی مؤسسه های فعال در زمینه آموزش زبان فارسی در جهان، هریک از مدیران و مسئولان شرکت کننده در این نشست به چگونگی کیفیت آموزش و گسترش زبان فارسی در خارج از کشور پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، نشست دوم نهمین گردهمایی موسسه ها و نهادهای فعال در آموزش زبان فارسی با عنوان تضمین کیفیت در آموزش زبان فارسی به دبیری امیر زندمقدم معاون آموزش و پژوهش بنیادسعدی برگزار شد.

در ابتدای این نشست امیرسعید کرمی، رایزن فرهنگی ایران و نماینده بنیاد سعدی در ازبکستان از تاشکند، گزارشی از فعالیت های گروه های زبان فارسی دانشگاه های مختلف تاشکند و ازبکستان در حوزه آموزش و گسترش زبان فارسی، گفت: بحث آموزش زبان فارسی در ازبکستان یک جریان است که پایان ندارد.

وی ادامه داد: پیشنهاد می کنم همکاری های دو جانبه ای بین دانشگاه های ایران و ازبکستان برقرار شود و طرح اعزام استادان زبان و ادبیات فارسی مجدد احیا شود.

همچنین با توجه به پیشینه و شناختی که دانشجویان و فارسی آموزان از بنیاد سعدی دارند، پیشنهاد می شود فعالیت و حمایت بنیاد در گروه های مختلف زبان و ادبیات فارسی ازبکستان استمرار داشته باشد و برای هر دانشگاه بودجه و طرح ویژه ای برقرار و اجرا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تضمین کیفیت در آموزش زبان فارسی

تضمین کیفیت در آموزش زبان فارسی