مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 18:352023-03-01سياسي

فعالیت 1247 وکیل در آذربایجان غربی


رییس هیات مدیره کانون وکلای دادگستری آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر در استان یک هزار و 247 نفر وکیل فعال در این کانون عضویت دارند که از این تعداد 53 نفر پروانه وکالت خود را تودیع کرده اند.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس هیات مدیره کانون وکلای دادگستری آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر در استان یک هزار و 247 نفر وکیل فعال در این کانون عضویت دارند که از این تعداد 53 نفر پروانه وکالت خود را تودیع کرده اند.

علی علیزاده 10 اسفند در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات کانون وکلای دادگستری استان برگزار شد، با بیان اینکه طبق قانون تسهیل صدور مجوز کسب وکار،حرفه وکلالت زیر مجموعه این قانون شده و یک کسب و کار تلقی می شود،ضمن انتقاد از این امر افزود: این قانون بر آینده حرفه وکالت اثرات منفی بر جای خواهد گذاشت و این حرفه تحت تاثیر ایرادات آن به مخاطره خواهد افتاد.

وی بابیان اینکه با اجرای این قانون، عده ای وارد حرفه وکالت می شوند که سطح سواد و معلومات کافی را ندارند، ادامه داد: اصلاح نشدن این قانون و پذیرش غیرتخصصی دانشجویان حقوق معیشت و استقلال وکلا را با چالش جدی مواجه می کند.

علیزاده با بیان اینکه در واقع نه دادگستری امکان آموزش این تعداد پذیرفته شده را خواهد داشت و نه کانون وکلا، گفت: بازار وکالت نیز بازار رقابتی و داری سقف معینی است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 1247 وکیل در آذربایجان غربی

فعالیت 1247 وکیل در آذربایجان غربی