مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 18:402023-03-01حوادث

دستگیری سارقان خودرو و موتورسیکلت در تهران


مقامات انتظامی از دستگیری سارقان در تهران خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ هدایت بهرامی رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف کالای قاچاق به ارزش 70 میلیارد ریال در یک کارگاه مخروبه در محدوده خیابان شهید رجایی خبر داد و گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان تهران با اقدامات فنی و تخصصی پلیسی موفق به کشف یک انبار کالا دپوی کالای قاچاق در محدوده خیابان شهید رجایی شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داده اند.

وی با بیان اینکه تحقیقات پلیسی نشان از این داشت که مالک یک کارگاه مخروبه محل کارگاه را به دپوی کالای قاچاق تبدیل کرده است، افزود: مأموران این پلیس با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر مراجعه و در بررسی های بیشتر از محل مذکور، 12 هزار و 960 عدد قرص بدنسازی، 550 ثوب پوشاک، 5 هزار و 299 کیلوگرم پودر بدنسازی، 13 هزار و 300 عدد لوازم جانبی موبایل، 561 جفت کتانی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمرکی را کشف کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ابراز داشت: با هماهنگی قضایی اموال کشف شده توقیف و برای بررسی های بیشتر در اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، ابراز داشت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق را 70 میلیارد ریال برآورد کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان خودرو و موتورسیکلت در تهران

دستگیری سارقان خودرو و موتورسیکلت در تهران