مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 19:302023-03-01ورزشي

امضاء تفاهم نامه همکاری بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و فدراسیون تیراندازی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،  تفاهم نامه همکاری بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و فدراسیون تیراندازی، ظهر امروز در محل این ستاد به امضای سردار اسکندر مومنی، - با هدف اجرای مؤثر طرح یاریگران زندگی در محیط های ورزشی، تفاهم نامه همکاری بین ستاد مبارزه با موادمخدر با فدراسیون تیراندازی به مدت دو سال به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ،  تفاهم نامه همکاری بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و فدراسیون تیراندازی، ظهر امروز در محل این ستاد به امضای سردار اسکندر مومنی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور و سردار مرتضی قربانی، رییس فدراسیون تیراندازی رسید.

مهدی مبینی، دبیر کل و کبری غیاثی، نایب رییس فدراسیون تیراندازی به همراه حسن یزدخواستی، معصومه توحیدلو، سرپرست کمیته استان ها و محیا شهسواری، سرپرست روابط عمومی فدراسیون تیراندازی نیز در این جلسه حضور داشتند.

سردار اسکندر مومنی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: خوشحالم که امروز این تفاهم نامه بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و فدراسیون تیراندازی به امضا رسید و باعث افتخار است با این فدراسیون و با سردار قربانی که فرمانده ما بودند، همکاری داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضاء تفاهم نامه همکاری بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و فدراسیون تیراندازی

امضاء تفاهم نامه همکاری بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و فدراسیون تیراندازی