مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 19:572023-03-01سياسي

خبر خوب از طرح نهضت ملی مسکن در گچساران


معاون مسکن و بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات اجرایی 500 واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن بزودی در گچساران آغاز می شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران علی کاظم بدخشان نژاد در جلسه شورای مسکن گچساران اظهار کرد: 12 هزار و 32گچسارانی برای استفاده از طرح نهضت ملی مسکن نام نویسی کرده اند.

وی بیان کرد: سبز بودن فرم ج متقاضی به این معنا که از ابتدای انقلاب تاکنون از امکانات دولتی یا یارانه ای بخش مسکن و زمین و وام مسکن استفاده نکرده باشد، متأهل یا سرپرست خانوار بودن و داشتن سابقه حداقل پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا و نداشتن مالکیت خصوصی املاک یا مسکن از جمله شروط اولیه ثبت نام در این طرح بوده است.

معاون مسکن و بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بیش از هشت متقاضی در این شهرستان دارای شرایط دریافت مسکن بودند.

بدخشان نژاد اظهار کرد: یکهزار و و 700 واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گچساران در حال ساخت است که این تعداد مسکن ملی در مناطقی مانند خنگ بنار، کارکنان و جاده پازنان در زمینی به مساحت بیش از 16 هکتار در دست ساخت است.

معاون مسکن و بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عملیات اجرایی 500 واحد مسکونی در قالب طرح نهض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب از طرح نهضت ملی مسکن در گچساران

خبر خوب از طرح نهضت ملی مسکن در گچساران