مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 20:102023-03-01سياسي

37 دانش آموز مسموم شده پردیسی در سلامت کامل هستند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار پردیس گفت:37 دانش آموز مسموم شده پردیسی در سلامت کامل هستند و به منازلشان بازگشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا کریمی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت دانش آموزان مدرسه خیام فاز 11 پردیس که تحت تأثیر مسمومیت های سریالی قرار گرفته بودند اظهار داشت: از مجموع 37 دانش آموزی که دیروز به علت مسمومیت خفیف توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند، دو نفر به دلیل نیاز به معاینات دقیق تر و بنا به تشخیص پزشک فوق تخصص ریه، به یکی از مراکز درمانی شهر تهران منتقل شدند.

کریمی افزود: به لطف خدا و تلاش نیروهای درمانی هر 37 نفر با صحت و سلامت به خانه هایشان برگشتند.

معاون فرماندار پردیس با هشدار به افرادی که در جریان موضوع روز گذشته مبادرت به نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی کردند گفت: برخی افراد فریب خورده قبل از اینکه هرگونه اطلاعات موثقی در دست باشد شایعه کردند چند نفر فوت شدند، که این اقدام آنها به شدت مورد توجه رسانه های معاند واقع شد که باید برای این افراد این سوأل مطرح شود که چرا این رسانه ها اینقدر از مشکلاتی که برای مردم ایران حادث می شود ابراز خوشحالی می کنند.

وی عنوان داشت: علی ایحال انتشار هرگونه خبر کذب برای تشویش اذهان عمومی جرم تلقی شده و قطعاً افراد خاطی مورد تعقیب قضایی ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

37 دانش آموز مسموم شده پردیسی در سلامت کامل هستند

37 دانش آموز مسموم شده پردیسی در سلامت کامل هستند