مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 20:152023-03-01سياسي

علم آسانسوری و سزارینی چاره ساز نیست


علم و دانایی آسانسوری و سزارینی نمی شود چرا که عمل آموزی باید مرحله به مرحله وهمراه با عقل باشد.

- ایسنا/مازندران وزیرعلوم، تحقیقات وفناوری گفت: علم و دانایی آسانسوری و سزارینی نمی شود چرا که عمل آموزی باید مرحله به مرحله وهمراه با عقل باشد.

محمدعلی زلفی گل عصرامروز در آیین افتتاح پردیس دانشگاه و ساختمان دانشکده دامپزشکی دانشگاه تخصصی فناوری های نوین شهرستان آمل، افزود: هنر علم حل کردن مشکلات وهنرعقل پیشگیری از مشکلات است، قطعا علم با مطالعه زیاد می شود.

وی با تاکید براینکه دانشگاه ها باید تلاش کنند فرزندان این ملت دانا و باسواد و اهل تفکر باشند، تصریح کرد: علم و دانشی که به صورت آسانسوری و بدون زحمت و تلاش به دست بیاید، فرجام خوبی نخواهد داشت وهمانند فرزندی که به روش سزارین متولد می شود.

وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه فراگیری علم باید تدریجی و ازمراحل مختلف آن مهد کودک، ابتدایی، متوسطه اول ودوم، دانشگاه ومدارج عالیه همراه باشد، اضافه کرد: اینکه فراگیری آموزش تا مادم العمرباشد، جامعه به سمت پیشرفت خواهد رسید و دانایی را در پیش خواهد گرفت.

زلفی گل، همچنین از خیرین و رؤسای دانشگاه فناوری های نوین شهرستان آمل که در به ثمر رساندن پردیس دانشگاه وساختمان دانشکده دامپزشکی این دانشگاه اهتمام وتلاش ویژه داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم آسانسوری و سزارینی چاره ساز نیست

علم آسانسوری و سزارینی چاره ساز نیست