مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 20:202023-03-01اقتصادي

تولید 120 میلیون تُن محصول کشاورزی در کشور/ لزوم توجه به الگوی کشت


معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: امروز با توجه با بارندگی کم، حوادث طبیعی و غیره در کشور 120 میلیون تن محصول کشاورزی تولید می شود و با توجه به کثرت جمعیت در کشور می توان آن را افزایش داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، شاهپور علایی مقدم معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی پیش از در سومین همایش ملی جایگاه محصولات راهبردی در امنیت غذایی و کشاورزی پایدار در دانشگاه کشاورزی ورامین امروز اظهار کرد: منطقه ورامین ایستگاه تحقیقاتی طبیعی کشور است و محصولات کشاورزی آن به توجه به تنوع آن بی نظیر است و حتی می توان الگودهی برای سایر نقاط کشور باشد.

وی بیان کرد: کشاورزی در ایران با توجه به کمبود بارش از ریسک بالایی برخوردار است اما در پنجاه سال گذشته ما دست آوردهای بزرگی داشته ایم و در بیست محصول در دنیا رتبه تک رقمی و در پنج محصول رتبه یک را داریم.

معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی با تقدیر از همت کشاورزان ایرانی در تولید محصولات کشاورزی گفت: امروز با توجه با بارندگی کم، حوادث طبیعی و غیره در کشور 120 میلیون تن محصول کشاورزی تولید می شود و با توجه به کثرت جمعیت در کشور می توان آن را افزایش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 120 میلیون تُن محصول کشاورزی در کشور/ لزوم توجه به الگوی کشت

تولید 120 میلیون تُن محصول کشاورزی در کشور/ لزوم توجه به الگوی کشت