مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 20:402023-03-01سياسي

برگزاری جشن نیکوکاری در دو هزار و 429 پایگاه


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: مجموع پایگاه ها در دفاتر کمیته امداد، مساجد، مدارس، ادارات، شرکت ها، بیمارستان ها و مصلی های نماز جمعه دو هزار و 429 پایگاه ثابت و سیار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ناصر ظاهری در نشست خبری به مناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: 14 اسفند ماه سالروز تأسیس کمیته امداد با عنوان روز احسان و نیکوکاری نامگذاری شده است، نهادی که 22 روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تأسیس شد.

وی ادامه داد: در اندیشه امام رسیدگی به نیازمندان موج می زد و در واقع این حرکت از سال 42 آغاز شد و به طور رسمی کمیته امداد در سال 1357 تأسیس شد تا این اندیشه اسلامی نهادینه شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: یکی از برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) در پایان سال برگزاری جشن نیکوکاری است که در سال جاری با شعار هر روز عیدی دیگر است از اول بهمن کار خود را آغاز کرده و تا پایان سال هم ادامه دارد.

وی افزود: برای برگزاری این جشن در استان قزوین پایگاه های ثابت و سیار در نظر گرفته ایم که مجموع پایگاه ها در دفاتر کمیته امداد، مساجد، مدارس، ادارات، شرکت ها، بیمارستان ها و مصلی های نماز جمعه دو هزار و 429 پایگاه ثابت و سیار است که به لحاظ تعدادی 6 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن نیکوکاری در دو هزار و 429 پایگاه

برگزاری جشن نیکوکاری در دو هزار و 429 پایگاه