مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 21:302023-03-01بين الملل

موضع گیری ضدایرانی نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل


نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل امروز بار دیگر به تکرار موضع گیری ضدایرانی خود پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگاه اینتل ریپابلیک، لیندا توماس گرینفیلد نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل امروز چهارشنبه در سخنانی اعلام کرد که کشورش با همه کشورها در خصوص انجام اصلاحاتی در شورای امنیت رایزنی می کند؛ اما نمی تواند ترکیب 5 عضو دائمی (روسیه، چین، فرانسه، انگلیس و آمریکا) را تغییر دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه تلویزیونی الجزیره، لیندا توماس گرینفیلد درباره موضوع ادعایی غنی سازی 84 درصدی در ایران نیز مدعی شد: رییس جمهور بایدن اعلام کرده است که به ایران اجازه نخواهد داد به سلاح هسته ای دست پیدا کند! بی شک به غنی سازی با درصد بالای اورانیوم در ایران پاسخ خواهیم داد! تارنمای خبری بلومبرگ آمریکا اخیراً در گزارشی ادعا کرده بود که آژانس بین المللی انرژی اتمی در تلاش است تا چگونگی غنی سازی اورانیوم تا 84 درصد توسط ایران را بررسی کند.

در این گزارش به نقل از دو دیپلمات بلندپایه غربی ادعا شده بود که بازرسان آژانس بین المللی اتمی در ایران هفته گذشته مقادیری از اورانیوم غنی شده کشف کردند که کمی کمتر از میزان مورد نیاز برای تولید یک سلاح هسته ای بود! این دیپلمات ها همچنین با سیاه نمایی از فعالیت های هسته ای صلح آمیز ایران، این فعالیت ها ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع گیری ضدایرانی نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل

موضع گیری ضدایرانی نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل