مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 22:052023-03-01حوادث

12 میلیارد تومان طلا زیر فضولات حیوانی!


نقشه سرقت ها را طوری برنامه ریزی کرده بودم که هیچ گاه به ذهنم نمی رسید احتمال دارد روزی پلیس به سراغم بیاید.

از سوی دیگر هم به گونه ای اعتماد صاحبخانه ها را جلب می کردم و با چرب زبانی آن ها را فریب می دادم که به من مشکوک نمی شدند اما .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، زن 36 ساله که با تشکیل یک باند سرقت در پوشش نظافتچی، به اموال صاحبخانه ها دستبرد می زد، در حالی با رصدهای اطلاعاتی کارآگاهان ورزیده پایگاه غرب پلیس آگاهی مشهد دستگیر شد و دیگر اعضای باند را لو داد که شیوه ای مکارانه را برای ارتکاب سرقت در پیش گرفته بود.

این زن جوان که راز 12 میلیارد تومان طلا و اشیای گران قیمت را برای کارآگاهان پلیس آگاهی فاش کرد، درباره سرگذشت خود نیز گفت: سال ها قبل با مردی ازدواج کردم که 3 سال از من بزرگ تر بود اما شغل مناسبی نداشت و در روستا کارگری می کرد.

او مدتی بعد به سوی اعتیاد کشیده شد و همین موضوع زمینه بدبختی های مرا فراهم کرد به طوری که تصمیم گرفتم برای تامین مخارج زندگی در خانه های مردم کار کنم ولی کسی به من اعتماد نمی کرد تا این که بالاخره از طریق یکی از آشنایان و با واسطه به مردی معرفی شدم که در منطقه مرفه نشین مشهد (بولوار سجاد) سکونت داشت و برای انجام امور خدماتی و نظافتی منزلش به دنبال زنی بود که بتواند به او اعتماد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 میلیارد تومان طلا زیر فضولات حیوانی!

12 میلیارد تومان طلا زیر فضولات حیوانی!