مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 22:552023-03-01سياسي

فرهنگ ایثار و شهادت باید هنرمندانه به نسل جدید انتقال یابد


معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان و نوجوانان، گفت: این امر باید به صورت هنرمندانه صورت بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تراب محمدی روز چهارشنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان، با بیان اینکه در انتقال این فرهنگ اصیل کم کاری داشته ایم و باید به وظیفه خودمان به درستی عمل کنیم، انتقال جوان پسندانه فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های جدید را مورد تاکید قرار داد.

وی اظهار کرد: نسل جدید و جوان باید بداند که فراهم شدن زمینه تحصیل توأم با آرامش آنان در سایه امنیتی است که ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس آن را به وجود آورده اند و لذا روشنگری اذهان جوانان و نوجوانان در این زمینه عین جهاد تبیین است.

محمدی بر لزوم برگزاری باشکوه مراسم 22 اسفند (روز بزرگداشت شهدا) تاکید و آن را مصداق جهاد تبیین دانست.

وی ادامه داد: برنامه ریزی برای برگزاری باشکوه مراسم مربوط به سالروز تأسیس بنیاد شهید و روز ملی بزرگداشت شهدا از این حیث اهمیت دارد که همین مراسم گامی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و هرچقدر جامعه به ویژه نسل های جدید با ابعاد این فرهنگ آشنایی بیشتری پیدا کنند، به اهمیت و عمق ایثاری که ایثارگران در دوران انقلاب، جنگ تحمیلی و پس از آن انجام دادند، پی خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ ایثار و شهادت باید هنرمندانه به نسل جدید انتقال یابد

فرهنگ ایثار و شهادت باید هنرمندانه به نسل جدید انتقال یابد