مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 23:552023-03-01پزشكي

بستری 20 بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های گلستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: 68 بیمار در مراکز درمانی گلستان بستری هستند که از این تعداد 20 نفر در بخش مراقبت های ویژه هستند.

- ایسنا/گلستان رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: 68 بیمار در مراکز درمانی گلستان بستری هستند که از این تعداد 20 نفر در بخش مراقبت های ویژه هستند.

سعید گلفیروزی شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر 68 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گلستان بستری هستند که هفت نفر بیشتر از دیروز است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: براساس آخرین رنگ بندی رسمی، در استان گلستان اکنون وضعیت در شهرستان های گرگان، گنبدکاووس، بندرگز، علی آبادکتول، آق قلا، آزادشهر، رامیان و کلاله، آبی است.

گمیشان، ترکمن، کردکوی، مراوه تپه، مینودشت و گالیکش نیز در وضعیت نسبتاً پرخطر و زرد قرار دارند.

وی با بیان اینکه روند بیماران مبتلا به کرونا در هفته های اخیر بین 50 تا 70 نفر در نوسان بود، ادامه داد: از مجموع 68 بیمار کرونایی بستری در مراکز درمانی 20 بیمار در بخش مراقبت های ویژه نگهداری می شوند که حال 6 نفر از آن ها خوب نیست.

گلفیروزی با تاکید اینکه افرادی که از تزریق آخرشان 6 ماه گذشته است، می توانند به این مراکز مراجعه و دوز یادآور تزریق کنند، گفت: پرهیز از عادی انگاری، تزریق دوز یادآور واکسن و رعایت شیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 20 بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های گلستان

بستری 20 بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های گلستان