مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 00:322023-03-01سياسي

معاون استاندار خراسان جنوبی: نخبگان نیاز به حمایت مالی هم دارند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: نیاز است به نخبگان خراسان جنوبی در تخصیص اعتبارات بیش از گذشته توجه شود چرا که در کنار همت های بلند به اعتبارات هم نیاز داریم تا زمینه توسعه و پیشرفت استان را رقم بزنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزرای فارس از بیرجند، سید محمدرضا طالبی، معاون استاندار خراسان جنوبی امروز در آیین تودیع و معارفه سرپرست بنیاد ملی نخبگان خراسان جنوبی که با حضور معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان کشور برگزار شد، اظهار داشت:  نیاز است به نخبگان خراسان جنوبی در تخصیص اعتبارات بیش از گذشته توجه شود چرا که در کنار همت های بلند به اعتبارات هم نیاز داریم تا زمینه توسعه و پیشرفت استان را رقم بزنیم.

وی گفت: لازم است جامعه نخبگانی استان بیش از گذشته معرفی و شناسایی شوند چرا که مردم ما هنوز جامعه نخبگانی ما را به خوبی نمی شناسند.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای پیشرفت در استان برای دانش آموزان و دانشجویان گفت: در این اردوها بازدید هایی از صنایع، واحدهای تولیدی و ظرفیت های استان انجام می شود تا جوانان دستاوردهای نظام و انقلاب را از نزدیک ببینند.

معاون استاندارخراس ن جنوبی  تصریح کرد: ارزش نخبگان در جامعه به گونه ای است که مقام معظم رهبری می فرمایند: من تا نفس دارم از نخبگان و حرکت علمی کشور حمایت خواهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار خراسان جنوبی: نخبگان نیاز به حمایت مالی هم دارند

معاون استاندار خراسان جنوبی: نخبگان نیاز به حمایت مالی هم دارند