مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 00:362023-03-01سياسي

فاز دوم آزادسازی عرصه قلعه تاریخی «فلک الافلاک» انجام شد


عملیات تخریب 9 باب مغازه به منظور آزادسازی حریم و عرصه قلعه فلک الافلاک و پل گپ خرم آباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، عطا حسن پور شامگاه امروز چهارشنبه 10 اسفندماه 1401 ضمن بیان خبر فوق، اظهار کرد: عملیات تخریب 9 باب مغازه به منظور آزادسازی حریم و عرصه قلعه فلک الافلاک و پل گپ خرم آباد با حضور استاندار لرستان، دالوند معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جمعی از مدیران استانی شامگاه امروز انجام گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان ادامه داد: این 9 باب مغازه به مساحت حدود 255 مترمربع هستند که اعتباری حدود 35 میلیارد و 400 میلیون تومان برای تملک آنها هزینه شده است.

وی افزود: این تعداد مغازه در ضلع شمالی قلعه فلک الافلاک قرار دارند و اعتبار تملک آنها از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان اختصاص پیدا کرده است.

حسن پور بیان کرد: در مرحله دوم عملیات آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک 9 باب مغازه تخریب شدند و در نهایت 11 باب دیگر باقی می ماند که تملک و تخریب این تعداد مغازه نیز حدود 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی در پایان اذعان داشت: آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک از اولویت های این اداره کل بوده به طوری که در مجموع 45 باب مغازه ای در عرصه و حریم قلعه تاریخی فلک الافلاک وجود داشت که در مرحله نخست در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم آزادسازی عرصه قلعه تاریخی «فلک الافلاک» انجام شد

فاز دوم آزادسازی عرصه قلعه تاریخی «فلک الافلاک» انجام شد