مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 00:422023-03-01فرهنگي

تئاتری فاخر، ثمره همت بلند یک گروه جهادی/ «دل آرام» روایتی نو برای نسل نو


کارگردان کنسرت نمایش «دل آرام» با اشاره به اینکه دغدغه پاسخگویی به سوالات نسل جدید و تبیین نقش اجتماعی زن در ایران باستان و ایران اسلامی بهانه ای برای شکل گیری ایده این نمایش شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، کنسرت نمایش دل آرام از هفتم اسفندماه به مدت چهار شب در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد به روی صحنه رفت.

این نمایش روایت متفاوتی از موضوع عفاف و حجاب است که در قالب چهار اپیزود قصه دل آرام ، قصه زینب ، قصه ملک خاتون و قصه شهرناز اجرا شد.

محمدحسن سلیمی بنی، نویسنده و کارگردان کنسرت نمایش دل آرام عصر امروز در نشست خبری عوامل این نمایش گفت: به دنبال اتفاقات اخیر کشور و سوالات متعددی که در ذهن نسل جدید پیرامون موضوع عفاف و حجاب شکل گرفته بود، جرقه تولید یک اثر در حوزه آسیب های اجتماعی زده شد.

کارگردان کنسرت نمایش دل آرام با اشاره به اینکه دغدغه پاسخگویی به شیوه ای مؤثر و تبیین نقش اجتماعی زن در ایران باستان و ایران اسلامی بهانه ای برای شکل گیری ایده این نمایش شد، بیان کرد: این گروه یک گروه نمایشی صرف نبوده و گروهی مردمی، جهادی و هیئتی است که در حوزه نمایش نیز فعالیت می کند.

سلیمی با بیان اینکه مدل کار ما کاملا مردمی بوده و متکی به نهادهای دولتی نیست، اظهار کرد: در هر برهه از زمان که احساس کنیم نیاز به حضور در صحنه است، با توکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتری فاخر، ثمره همت بلند یک گروه جهادی/ «دل آرام» روایتی نو برای نسل نو

تئاتری فاخر، ثمره همت بلند یک گروه جهادی/ «دل آرام» روایتی نو برای نسل نو