مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 06:552023-03-02سياسي

طرح شهید زین الدین به دنبال اصلاح ساختارهای ناکارآمد است


استاندار گلستان با بیان این که طرح شهید زین الدین به دنبال اصلاح ساختارهای ناکارآمد است، گفت: این طرح امکان بکارگیری 100 نفر از جوانان مومن، - نخبه و انقلابی را به مدیریت استان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی محمد زنگانه شامگاه چهارشنبه در سومین جلسه شورای راهبری توسعه استان اظهارکرد: طرح شهید زین الدین به استانداران در راستای تسهیل در اجرای سیاست های دولت، کمک می کند.

استاندار گلستان با بیان اینکه طرح شهید زین الدین به دنبال کاری جدید و اصلاح ساختارهای ناکارآمد است، افزود: این طرح امکان بکارگیری 100 نفر از جوانان مومن، نخبه، انقلابی، تحول خواه و واجد شرایط را به مدیریت استان می دهد.

وی بیان کرد: برای این افراد باید دوره های بدو خدمت، پروژه محور تعریف شود و در طول خدمت هم دوره هایی برای فرد برگزار شود.

زنگانه با بیان اینکه این افراد با روشی متفاوت باید جذب شوند و بتوانند در آینده استان تاثیرگذار باشند، گفت: توجه به سهم بانوان در این طرح از اهمیت بالایی برخوردار است.

استاندار گلستان اضافه کرد: تلاش ما اجرای طرح شهید زین الدین در استان به بهترین شکل ممکن بوده تا اینکه گلستان را به استان برتر کشور تبدیل کنیم.

وی عنوان کرد: این طرح اقدامی بین بخشی، شبکه ای، تحول آفرین و آینده نگرانه برای توسعه و رشد استان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شهید زین الدین به دنبال اصلاح ساختارهای ناکارآمد است

طرح شهید زین الدین به دنبال اصلاح ساختارهای ناکارآمد است