مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 08:052023-03-02فرهنگي

روستاییان زنجانی به جشنواره دوست دار کتاب دعوت می شوند


سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: هدف برگزاری جشنواره روستاها و عشایر دوست دار کتاب امیدبخشی و محرومیت زدایی با محوریت فرهنگ است.

- ایسنا/زنجان سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: هدف برگزاری جشنواره روستاها و عشایر دوست دار کتاب امیدبخشی و محرومیت زدایی با محوریت فرهنگ است.

ایرانه حیدری در گفت وگو با ایسنا، درباره برگزاری جشنواره روستاها و عشایر دوست دار کتاب، اظهار کرد: جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب به منظور ارزیابی کارنامه و عملکرد روستاییان و عشایر در حوزه کتاب و ترویج کتاب خوانی، تقدیر و پشتیبانی از طرح های ابتکاری حوزه کتاب و کتاب خوانی در راستای تقویت هویت ایرانی اسلامی، در میان جامعه روستایی و عشایری سراسر کشور انجام می شود.

وی افزود: هدف برگزاری این جشنواره امیدبخشی و محرومیت زدایی با محوریت فرهنگ است، در این راستا روستاها علاوه بر ارائه ایده ها و ابتکارات مرتبط با ترویج کتاب و کتاب خوانی، نتایج اقدامات برنامه های انجام شده را نیز ارائه می کنند و پس از داوری به عنوان روستای برگزیده شناخته شده و از حمایت های مادی و معنوی نهادهای مشارکت کننده برای ارتقاء سطح فعالیت های خود در آینده بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاییان زنجانی به جشنواره دوست دار کتاب دعوت می شوند

روستاییان زنجانی به جشنواره دوست دار کتاب دعوت می شوند