مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 08:312023-03-02اقتصادي

ظهور توانمندی بانوان در رویداد عفاف و حجاب/ تولید داخلی در گرو حمایت مردمی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، رویدادهای ملزومات حجاب و عفاف چند ماهی است که در اصفهان با برندهای مطرح البسه و با همکاری سازمان های مختلف برگزار می شود که به گفته غرفه داران و تولیدکنندگان مشارکت کننده، مزیت های چند جانبه را به همراه دارد.

در واقع علاوه بر حمایت از مشاغل خانگی، به تولید داخل و اشتغال جوانان ایرانی کمک می کند و با وجودی که بسیاری از فعالان حوزه مشاغل خانگی زنان سرپرست خانوار هستند می توان چنین رویدادهایی را به منظور معرفی زنان هنرمند و توانمند برگزار کرد که زن ایرانی در کنار مدیریت خانواده، قادر به ارتقا و رشد جایگاه فردی و اجتماعی خود در عرصه های مختلف است.

پس از برگزاری چند رویداد عفاف و حجاب در مرکز شهر اصفهان، دومین رویداد سلما با 34 غرفه برپا شد، سمانه الصاق مجری برگزاری رویداد سلما در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تلاش براین است تا در نقاط مختلف شهر چنین رویدادهای برگزار شود که به اعتمادسازی و جذب مشتری، آشنایی مردم با برندهای مختلف تولید داخل کمک می کند و همین طور در تقویت اشتغال و کارآفرینی به ویژه برای بانوان حائز اهمیت است.

  وی با بیان اینکه دسترسی خانواده ها به پوشاک با کیفیت و مورد نیاز خود نیاز به تسهیلگری دارد، بیان داشت: به نظر می رسد جای کار فراوانی در عرصه پوشاک وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظهور توانمندی بانوان در رویداد عفاف و حجاب/ تولید داخلی در گرو حمایت مردمی

ظهور توانمندی بانوان در رویداد عفاف و حجاب/ تولید داخلی در گرو حمایت مردمی