مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 08:402023-03-02فرهنگي

«باران بی تو» رونمایی شد/ یک میزبانی در مرکز موسیقی حوزه هنری


آلبوم موسیقی «باران بی تو» به خوانندگی و آهنگسازی امیرحسین سمیعی با تنظیم آرمان مهربان در تماشاخانه مهر حوزه هنری رونمایی شد.

- آلبوم موسیقی باران بی تو به خوانندگی و آهنگسازی امیرحسین سمیعی با تنظیم آرمان مهربان در تماشاخانه مهر حوزه هنری رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری؛ آلبوم موسیقی باران بی تو از تولیدات مرکز موسیقی حوزه هنری طی مراسمی با حضور جمعی از هنرمندان موسیقی، مدیران فرهنگی و هنری و اصحاب رسانه رونمایی شد.

میلاد عرفانپور، مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری در ابتدای این نشست با شادباش تولد این آلبوم موسیقی گفت: مرکز موسیقی حوزه هنری همواره تلاش داشته است تا موسیقی خوب به معنای دنباله منطقی و علمی آن چه بزرگان موسیقی به آن اطلاق داشته اند را پیگیری کند و ترویج دهد.

آلبوم باران بی تو در شرایطی رونمایی می شود که جای چنین قطعاتی در سبد فرهنگی موسیقی مردم خالی است.

وی افزود: سمیعی که خوانندگی و آهنگسازی این آلبوم را عهده دار بوده است یکی از موسیقیدانانی است که موسیقی را با جدیت دنبال می کند و برای آن در همه ابعاد تلاش می کند.

عرفانپور نیز در این بخش ادامه داد: قطعات این آلبوم با خوانندگی خوب و آهنگسازی حساب شده سمیعی به همراه تنظیم خوب آرمان مهربان منتشر شده است و منتظر بازخوردهای گستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«باران بی تو» رونمایی شد/ یک میزبانی در مرکز موسیقی حوزه هنری

«باران بی تو» رونمایی شد/ یک میزبانی در مرکز موسیقی حوزه هنری