مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 08:452023-03-02اقتصادي

گوشت قرمز منجمد کیلویی 155 هزارتومان در محمودآباد توزیع می شود


نرخ تنظیم بازار گوشت منجمد با قیمت مصوب گوساله 155 هزار تومان و مرغ منجمد 43 هزار و 500 تومان است.

- ایسنا/مازندران مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: نرخ تنظیم بازار گوشت منجمد با قیمت مصوب گوساله 155 هزار تومان و مرغ منجمد 43 هزار و 500 تومان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی جهاد کشاورزی مازندران، محمد هادی زاده با اشاره به بازدید از فروشگاه های توزیع مرغ و گوشت منجمد شهرستان محمودآباد، گفت: این بازدیدها برای نظارت بیشتر بر بازار کالاهای اساسی و توزیع مناسب گوشت و مرغ از فروشگاه های زنجیره ای انجام می شود.

وی با بیان اینکه هیچ گونه محدودیتی در تامین کالاهای اساسی مانند مرغ و گوشت منجمد در این شهرستان وجود ندارد، گفت: مردم نگران مرغ و گوشت نباشند تا پایان تعطیلات نوروز و حتی بعد از آن هم برای ماه مبارک رمضان به اندازه کافی کالاهای اساسی در استان ذخیره داریم و هیچ گونه محدودیتی در توزیع این کالاها وجود ندارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: نرخ تنظیم بازار گوشت منجمد با قیمت مصوب گوساله 155 هزار تومان و مرغ منجمد 43 هزار و 500 تومان است.

وی با اشاره به اینکه بازرسان مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان روزانه در حال نظارت بر بازار هستند، ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مربوط به گران فروشی و کم فروشی خارج از قیمت مصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشت قرمز منجمد کیلویی 155 هزارتومان در محمودآباد توزیع می شود

گوشت قرمز منجمد کیلویی 155 هزارتومان در محمودآباد توزیع می شود