مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 08:552023-03-02سياسي

بیمه کارگران فصلی ساختمانی سپیدان و بیضاءهر چه زودتر نهایی شود


نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور خواهان نهایی شدن بیمه کارگران فصلی ساختمانی سپیدان و بیضا و پیگیری مطالبات دانشگاه علوم پزشکی شیراز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محسن علیزاده در دیدار با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: در همایش کارگران ساختمانی که در سپیدان برگزار شد، یکی از موارد مورد تاکید و درخواست ما، تعیین تکلیف و افزایش سهمیه بیمه کارگران فصلی ساختمانی حوزه انتخابیه بوده که علی رغم پیگیری های مکرر، هنوز به صورت کامل عملیاتی نشده است.

وی افزود: انتظار دارم این موضوع با توجه به وضعیت آب و هوایی و اینکه در بخش زیادی از سال، امکان ساخت و ساز در شهرستان سپیدان به خاطر سردی و هوا و بارش برف امکان پذیر نیست، به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و تا پایان سال این مهم، محقق گردد.

رییس مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی همچنین به وضعیت مطالبات دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تامین اجتماعی کشور اشاره نمود و اظهار داشت: از آنجا که  فارس قطب پزشکی کشور بوده و پذیرای بیماران بسیاری از استان های همجوار است، انتظار می رود با هدف ارائه خدمات مطلوب و رفع مشکلات بیمارستان ها در تامین نیازهای ضروری،  دستور لازم برای پرداخت مطالبات دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه کارگران فصلی ساختمانی سپیدان و بیضاءهر چه زودتر نهایی شود

بیمه کارگران فصلی ساختمانی سپیدان و بیضاءهر چه زودتر نهایی شود