مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 09:052023-03-02اقتصادي

کمک 33 میلیارد تومانی گیلانی ها به کمیته امداد


مدیرکل کمیته امداد گیلان از کمک 33 میلیارد تومانی گیلانی ها به کمیته امداد خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته پیش بینی می شود این مبلغ به 36 میلیارد تومان افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس اهرابی شامگاه چهارشنبه در گفتگو ویژه خبری شبکه باران، اظهار کرد: جشن نیکوکاری در گیلان با شعار هر روز عیدی دیگر است از 11 اسفندماه لغایت 18 اسفندماه برگزار می شود.

وی از نواخته شدن زنگ نیکوکاری در 15 اسفندماه خبر داد و افزود: دفاتر 11 گانه کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی (ره)، 222 مرکز نیکوکاری و 20 پایگاه در سطح شهر و میعادگاه های نماز جمعه آماده دریافت کمک های مردمی هستند.

راه اندازی سامانه هوشمند سها در این مردمی مدیرکل کمیته امداد استان گیلان با اشاره به راه اندازی سامانه هوشمند سها در این نهاد مردمی، بیان کرد: شناسایی خانواده ها و نیازهای آنان، ساماندهی کمک و همراهی مردم به منظور تأمین نیازمندی ها و توزیع عادلانه و سریع اقلام به افرادی 3 بُعد کمیته امداد در بحث نیازسنجی خانواده ها است.

اهرابی از کمک 33 میلیارد تومانی گیلانی ها به کمیته امداد در سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: پیش بینی می شود با مشارکت مردم عزیز و همچنین بهره گیری از ظرفیت های مختلف استانی از جمله مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و همچنین تعامل و هم افزایی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 33 میلیارد تومانی گیلانی ها به کمیته امداد

کمک 33 میلیارد تومانی گیلانی ها به کمیته امداد