مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 10:102023-03-02فرهنگي

خط قرمز ما جغرافیای ایران است/ «دف» مهمان نی انبان شد!


تازه ترین کنسرت موسیقی لیان بوشهر به سرپرستی محسن شریفیان درحالی پیش روی مخاطبان قرار گرفت که این گروه همچون دیگر اجراهای خود، غافلگیرهای جالب توجهی را به تماشاگران ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، گروه موسیقی لیان بوشهر شامگاه روز چهارشنبه یازدهم اسفند ماه طی تازه ترین کنسرت موسیقی که پس از مدت ها دوری از پایتخت به سرپرستی محسن شریفیان نوازنده شناخته شده نی انبان و پژوهشگر موسیقی نواحی ایران در تالار وحدت تهران برگزار شد، قطعاتی از آثار منتخب و جدید خود را پیش روی مخاطبانی که تالار وحدت را مملو از جمعیت کرده بودند، قرار داد.

یکی از ویژگی های کنسرت شب گذشته گروه لیان بوشهر که به تهیه کنندگی علی حق شناس برگزار شد، حضور لیانا شریفیان فرزند محسن شریفیان به عنوان یکی از نوازندگان کنسرت بود که بخش ابتدایی کنسرت با حضور این هنرمند و نوازندگی نی انبان او آغاز و با استقبال مخاطبان هم مواجه شد.

محسن شریفیان که طی روزهای گذشته برنده جایزه باربد بخش کتاب جشنواره موسیقی فجر نیز شده بود، مانند دیگر کنسرت های گروه لیان بوشهر تلاش کرد تا با اجرای رپرتواری از گونه های مختلف موسیقی منطقه بوشهر شب خاطره انگیزی را برای مخاطبانش فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط قرمز ما جغرافیای ایران است/ «دف» مهمان نی انبان شد!

خط قرمز ما جغرافیای ایران است/ «دف» مهمان نی انبان شد!