مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 10:412023-03-02سياسي

حل مشکلات معدن سنگ آهن سردشت با ورود دادگستری آذربایجان غربی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، ناصر عتباتی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی و مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پنجمین و آخرین برنامه سفر دو روزه کاری خود به جنوب استان ضمن افتتاح معدن سنگ آهن دیوالان سردشت از این مجموعه معدنی بازدید کردند.

عتباتی در حاشیه این بازدید اظهارداشت : معدن سنگ آهن دیوالان سردشت یکی از وسیعترین معادن غرب کشور است که در زمینه استخراج سنگ آهن منگنز فعالیت داشته و قصد اخذ مجوز و توسعه آن در زمینه استخراج محصولات ثانوی سیلیس و کربنات کلسیم را دارد که در این صورت زمینه اشتغال بیش از 250 نفر را فراهم خواهد نمود و به همین دلیل مشکلات این واحد معدنی در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان مطرح و تصمیمات قانونی لازم در مورد رفع آنها اتخاذ شده بود.

وی ادامه داد: در راستای بررسی مصوبات کمیته حمایت قضایی از سرمایهگذاری استان عصر امروز به همراه مدیران قضایی و مدیران شهرستانی در حوزه صنعت و معدن و منابع طبیعی به لحاظ مشکلاتی که در خصوص این معدن مهم منطقه که دارای محصولات معدنی متعدد که می تواند یک پتانسیل اشتغال و تولید ثروت را برای منطقه داشته باشد از آن بازدید کردیم.

رییس شورای قضایی استان در پایان بیان داشت: همه این اقدامات در کنار تلاشهایی که همکاران ما در تشکیلات قضایی شهر پیرانشهر با ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات معدن سنگ آهن سردشت با ورود دادگستری آذربایجان غربی

حل مشکلات معدن سنگ آهن سردشت با ورود دادگستری آذربایجان غربی