مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 10:452023-03-02ورزشي

صعود زمستانه کوهنورد سنندجی به کوه آرارات ترکیه


سامان پیرزاده از کارکنان شهرداری سنندج توانست در یک برنامه 2 روزه برای دومین بار به صورت انفرادی به کوه آرارات در کشور ترکیه صعود کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سامان پیر زاده از کارکنان شهرداری سنندج بیش از 20 سال است که در رشته کوهنوردی، سنگ نوردی و دیواره نوردی فعالیت می کنند.

این ورزشکار سنندجی که در قالب صعود زمستانی توانست کوه آرارات در ترکیه را فتح کند، تا کنون توانسته در قالب صعودهای زمستانی به قلل مرتفع ایران از جمله دماوند، سبلان و علم کوه صعود کند.

سامان پیر زاده اخیرا و در یک برنامه 2 روزه به کوه آرارات در کشور ترکیه صعود کرد.

این کوهنورد سنندج خواستار حمایت مسئولان و متولیان امر از فعالین رشته های ورزشی به ویژه رشته ورزشی کوهنوردی شد و گفت: در صورت حمایت فعالین این رشته ورزشی می توانند صعودهای برون مرزی بیشتری را داشته و برای استان افتخارآفرین باشند.

سامان پیرزاده کوهنورد سنندجی افزود: یکی از مشکلات اساسی ما در فعالیت های ورزشی نبود آسپانسر و حامی است متاسفانه متولیان امر نیز توجه زیادی به این حوزه ندارند همین امر مانع از فعالیت بیشتر ما شده است.

وی افزود: رشته ورزشی کوهنوردی از رشته هایی است که دراستان ما علاقه مندان زیادی دارد اما نبود حامی مانع از فعالیت آنها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود زمستانه کوهنورد سنندجی به کوه آرارات ترکیه

صعود زمستانه کوهنورد سنندجی به کوه آرارات ترکیه