مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 10:552023-03-02فرهنگي

عزمی وجود دارد تا نهاد صنفی ناکارآمد شود/ نیاز به جایگاهی قانونی


هشتمین نشست از سلسله نشست های «بازیابی»، با عنوان «مداخله نهادهای هنری در صورت بندی امروز و فردا» در خانه هنرمندان برگزار شد.

- هشتمین نشست از سلسله نشست های بازیابی ، با عنوان مداخله نهادهای هنری در صورت بندی امروز و فردا در خانه هنرمندان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هشتمین نشست از سلسله نشست های بازیابی با عنوان مداخله نهادهای هنری در صورت بندی امروز و فردا با حضور ایرج راد رییس هیات مدیره خانه تئاتر، حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی و محمدمهدی عسگرپور رییس هیات مدیره خانه سینما، عصر چهارشنبه 10 اسفند در سالن شهناز خانه هنرمندان برگزار شد.

در ابتدای این نشست محمدمهدی عسگرپور رییس هیأت مدیره خانه سینما به ارائه توضیحاتی در خصوص وضعیت نهادهای صنفی در عرصه فرهنگ و هنر پرداخت و گفت: بحث نهادهای صنفی در عرصه فرهنگ و هنر همیشه مطرح بوده و هر بار در بحران ها بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

آیا در کشوری زندگی می کنیم که نهادهای صنفی به صورت طبیعی به وجود آمده و فعالیت می کنند یا نه؟ آیا حاکمیت علاقه مند به فعالیت طبیعی این نهادها هست یا نه؟ نهادها باید به صورت طبیعی ثبت شده باشند.

وی متذکر شد: قانون مشخصی برای امور صنفی به ویژه در حوزه فرهنگ و هنر و روند مشخصی برای ثبت نهادهای صنفی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزمی وجود دارد تا نهاد صنفی ناکارآمد شود/ نیاز به جایگاهی قانونی

عزمی وجود دارد تا نهاد صنفی ناکارآمد شود/ نیاز به جایگاهی قانونی