مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 10:552023-03-02سياسي

اختصاص 400 میلیارد تومان به نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شیراز


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 400 میلیارد تومان اعتبار به نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شهر شیراز خبر داد.

- ابراهیم عزیزی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: یکی از معضلاتی که در کشور وجود داشته این موضوع است که همه شیراز را شهری برخوردار می دانند این در حالی است که شیراز در بسیاری از زیر شاخص های اجتماعی و زیرساخت ها دارای کمبود است.

وی ادامه داد: کمبودهایی که در کلانشهر شیراز وجود دارد می تواند ضربه های جبران ناپذیری به استان و کشور وارد کند از این رو باید زمینه برطرف کردن مشکلات شهر شیراز را برطرف و نسبت به توانمند سازی زیر ساخت های استان فارس و شهر شیراز اقدام کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با توجه به کمبودهایی که شیراز در زمینه زیرساخت های آموزش و پرورش داشته لذا جلسات متعددی با مدیران ارشد وزارت آموزش و پرورش گرفته شد و مصوب شد که زمینه برطرف کردن مشکلات این بخش با تخصیص اعتبارات لازم در این حوزه برطرف گردد.

عزیزی تاکید کرد: مقرر شده تا 400 میلیارد تومان اعتبار به نواحی چهارگانه شیراز از طریق وزارت آموزش و پرورش اختصاص یابد تا این نواحی زمینه برطرف کردن مشکلات آموزش و پرورش نظیر تکمیل پروژه ها و جبران کاستی ها، توجه به مسکن نیروهای خدماتی و تکمیل پروژه های خیر ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 400 میلیارد تومان به نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شیراز

اختصاص 400 میلیارد تومان به نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شیراز