مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 10:552023-03-02بين الملل

طفره رییس شورای امنیت از پاسخ به سوالی درباره فلسطین و اوکراین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، «پدرو کمیساریو آلفونسو» رییس دوره ای شورای امنیت و سفیر موزامبیک در سازمان ملل از پاسخِ شفاف به سوال خبرنگار روزنامه القدس العربی در خصوص رویکرد دوگانه جامعه بین الملل در قبال فلسطین در مقایسه با اوکراین طفره رفت.

- رییس شورای امنیت از پاسخ به سوالی درباره رفتار دوگانه جامعه بین الملل در قبال فلسطین در مقایسه با اوکراین، طفره رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پدرو کمیساریو آلفونسو رییس دوره ای شورای امنیت و سفیر موزامبیک در سازمان ملل از پاسخِ شفاف به سوال خبرنگار روزنامه القدس العربی در خصوص رویکرد دوگانه جامعه بین الملل در قبال فلسطین در مقایسه با اوکراین طفره رفت.

به نوشته القدس العربی ، خبرنگار این روزنامه از او درباره تجربه کشور ها در مقاومت در مقابل استعمارگر سوال پرسید و گفت: کسانی که در مقابل استعمار در کشورشان می ایستند، در چشم مردمشان قهرمان هستند.

آیا این طور نیست؟ این امر اکنون در اوکراین نیز صدق کرده و کسانی که در مقابل روسیه مقاومت می کنند، قهرمانند؛ اما تنها در مورد فلسطین، موضوع فرق می کند؟ کسانی که در مقابل اشغالگر اسراییلی مقاومت می کنند؛ تروریست هستند؟ زمانی که اسراییل منازل را بر سر صاحبانش ویران می کند، بمباران می کند، کودکان را می کشد، زیرسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طفره رییس شورای امنیت از پاسخ به سوالی درباره فلسطین و اوکراین

طفره رییس شورای امنیت از پاسخ به سوالی درباره فلسطین و اوکراین