مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 11:002023-03-02سياسي

«صدای بارون» از تهران به خوی رسید/ لطفا مثبت نگاه کنید


کنسرت علیرضا طلیسچی خواننده موسیقی پاپ کشورمان در حالی پس از هفت ماه برگزار شد که این خواننده عواید اجرای خود را به زلزله زدگان خوی تقدیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، کنسرت علیرضا طلیسچی شامگاه چهارشنبه 10 اسفند سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران در حالی با تقدیم اجرا به زلزله زدگان خوی برگزار شد که این اجرا با استقبال قابل توجه مخاطبان همراه و تمامی بلیت های آن پیش از برگزاری به فروش رفته بود.

طلیسچی کنسرت شب گذشته خود را با قطعه زندگی جونم آغاز کرد و در ادامه قطعات تو فکر می کنی کی ای ، نفس کی بودی تو ، ای دل خودم و دیوونه دوست داشتنی شنیدنی شد.

این خواننده با نشستن بر روی صندلی در کنار اعضای ارکسترش به اجرای قطعه یه دریا نریم پرداخت که با همراهی و همخوانی هواداران مواجه شد.

این استقبال هم به اندازه ای بود که وی به درخواست تماشاگران؛ مجدد آن را اجرا کرد و در انتها با ایستادن در لبه استیج یک صدا ترجیع بند اصلی قطعه را با هوادارانش همخوانی کرد تا این بار سالن میلاد شاهد یک هم صدایی باشد.

یکی از نکات قابل توجه کنسرت شب گذشته که به تهیه کنندگی علی اسفندیار برگزار شد، درخواست فراوان هواداران برای اجرای قطعه پرطرفدار قاف بود که وی در پاسخ به آنها گفت: نیازی به درخواست های مکرر مخاطبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«صدای بارون» از تهران به خوی رسید/ لطفا مثبت نگاه کنید

«صدای بارون» از تهران به خوی رسید/ لطفا مثبت نگاه کنید