مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 11:052023-03-02سياسي

خط و نشان دادستان تهران برای عاملین مسمومیت دانش آموزان


پرونده عامل یا عاملین وقایع اخیر پس از شناسایی و بازداشت، خارج از نوبت رسیدگی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی صالحی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه از زمان بروز اولین مورد مسمومیت در چند مدرسه تهران شعبه ویژه ای کار تحقیقات پرونده قضایی را آغاز کرده است، قرار شد، این شعبه ویژه برای پیگیری خارج از نوبت پرونده قضایی اقدام کند.

دادستان تهران از ورود جدی دادستانی تهران به پرونده ایجاد مسمومیت در بین برخی دانش آموزان تهرانی خبر داد و گفت: تحقیقات همه جانبه در این خصوص آغاز شده است.

صالحی اضافه کرد: در این خصوص دستورات قضایی مورد نیاز ضابطین، سازمان پدافند غیرعامل، آموزش و پرورش، وزارت بهداشت و دیگر نهادهای مرتبط با موضوع از ناحیه مقام قضایی صادر شده است.

وی گفت: تمام دستگاه ها موظف شده اند آخرین گزارش ها در مورد وقایع اخیر را برای دادستانی تهران ارسال کنند و دادستانی تهران با دقت پرونده مربوط به مسمومیت برخی از دانش آموزان تهران را دنبال می کند.

این مقام قضایی افزود: تحقیقات قضایی با همکاری نهادهای مربوطه در حال انجام است، در تلاشیم با همکاری ضابطین در اسرع وقت عامل یا عاملین این عملیات های خرابکارانه را شناسایی و محاکمه کنیم و عامل یا عاملین وقایع اخیر بدانند پس از شناسایی و بازداشت پرونده آن ها خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط و نشان دادستان تهران برای عاملین مسمومیت دانش آموزان

خط و نشان دادستان تهران برای عاملین مسمومیت دانش آموزان