مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 11:092023-03-02سياسي

ایجاد 16 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در گیلان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان با اشاره ایجاد 16 هزار فرصت شغلی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در این استان گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عباس اهرابی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز جشن نیکوکاری در استان گیلان اظهار کرد: جشن نیکوکاری در سال جدید با شعار هر روز عیدی دیگر است از روز 11 اسفند لغایت 18 اسفند برگزار می شود.

وی با اشاره به نواختن زنگ نیکوکاری از 15 اسفند در گیلان گفت: مردم می توانند کمک های خود را به دفاتر 11 گانه کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی (ره)، 222 مرکز نیکوکاری و 20 پایگاه در سطح شهر و میعادگاه های نماز جمعه اعطا کنند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان از راه اندازی سامانه هوشمند سها در گیلان خبر داد و افزود: این سامانه هوشمند با هدف شناسایی خانواده ها و نیازهای آنان، ساماندهی کمک و همراهی مردم به منظور تأمین نیازمندی ها و توزیع عادلانه و سریع اقلام راه اندازی شده است.

اهرابی با قدردانی از کمک مردم و خیرین در سال گذشته به کمیته امداد استان گیلان بیان کرد: در سال گذشته مردم و خیرین 33 میلیارد تومان به کمیته امداد کمک کردند و پیش بینی می شود این میزان در سال آینده به 36 میلیارد تومان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 16 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در گیلان

ایجاد 16 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در گیلان