مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 11:222023-03-02سياسي

دفتر موسسه صحیفه سجادیه در مرکز هرمزگان افتتاح می شود


مدیر مؤسسه اندیشه های صحیفه سجادیه گفت: به زودی دفتر صحیفه سجادیه در مرکز استان هرمزگان افتتاح خواهد شد و دوره های کوتاه مدت و بلند مدت به جامعه هدف عرضه می شود.

- به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد علی لبخندان مدیر اجرایی دوازدهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) هرمزگان امروز در یک گفت و گوی رسانه ای اظهار کرد: کنگره بین المللی امام سجاد (ع) دوازده سال پیش با شعار صحیفه سجادیه می تواند در مسیر بندگی خدا ما را کمک کند آغاز بکار کرد.

وی افزود: کنگره بین الملی امام سجاد(ع) با هدایت های نماینده ولی فقیه در هرمزگان و با کمک های جامعه المصطفی العالمیه در بیش از 50کشور در جهان فعالیت با موضوع صحیفه سجادیه دارد.

مدیر موسسه اندیشه های صحیفه سجادیه اظهار کرد: فعالیت کنگره در دو مقطع میلاد و شهادت امام سجاد (ع) انجام می گیرد و در همه شهرستان های استان فعالیت دارد و از خصوصیات بارز آن تاکنون 15 پیام مراجع، 25 کتاب تخصصی، 2 هزار مقاله علمی و 10 جلد کتاب از مقاله های برتر به چاپ رسیده است.

حجت الاسلام لبخندان ادامه داد: به زودی دفتر موسسه صحیفه سجادیه در مرکز استان هرمزگان افتتاح خواهد شد و دوره های کوتاه مدت و بلند مدت به جامعه هدف ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر موسسه صحیفه سجادیه در مرکز هرمزگان افتتاح می شود

دفتر موسسه صحیفه سجادیه در مرکز هرمزگان افتتاح می شود