مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 11:302023-03-02دانش

بازار بورس اختصاصی با شاخص های ویژه برای دانش بنیان ها ایجاد می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هاشم آقازاده دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری با حضور در برنامه صبح بخیر ایران با اشاره به اتفاقات خوبی که در حوزه دانش بنیانی رخ داده است، - دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری از ایجاد بازار اختصاصی بورس برای دانش بنیان ها خبر داد و گفت: در این بازار؛ تابلوی اختصاصی، شاخص اختصاصی و هیات پذیرش اختصاصی برای این مجموعه ها تعریف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هاشم آقازاده دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری با حضور در برنامه صبح بخیر ایران با اشاره به اتفاقات خوبی که در حوزه دانش بنیانی رخ داده است، بیان کرد: طی سال های اخیر شرایط برای فعالیت شرکت های دانش بنیان مطلوب تر شده و توسعه خوبی را در این حوزه تجربه کرده اند.

وی افزود: این تسهیلات با شروع سال با نام و شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین مقام معظم رهبری و تاکید ایشان مبنی بر توجه ویژه به این حوزه و تصویب قانون جهش تولید دانش بنیان در کشور؛ تکمیل تر و امید خوبی به زیست بوم فناوری و نوآوری تزریق شد.

به گفته آقازاده، در قانون مترقی جهش تولید دانش بنیان؛ توجه ویژه ای به مباحث مرتبط با زیست بوم دانش بنیانی به ویژه بحث های اقتصادی، مالی، تامین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار بورس اختصاصی با شاخص های ویژه برای دانش بنیان ها ایجاد می شود

بازار بورس اختصاصی با شاخص های ویژه برای دانش بنیان ها ایجاد می شود