مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 11:452023-03-02سياسي

دولت های پیشین جرأت اجرای طرح دارویار را نداشتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سید محمد پاکمهر صبح پنج شنبه در آیین تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که در سالن گلشن بجنورد برگزار شد، - عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: دولت‎های گذشته جرات ورود به موضوع طرح دارویار را نداشتند، اما دولت سیزدهم وارد گود شد و موفق بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سید محمد پاکمهر صبح پنج شنبه در آیین تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که در سالن گلشن بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: دولت سیزدهم در یک جنگ ترکیبی در حوزه های متعدد قرار دارد.

نماینده بجنورد در مجلس ادامه داد: دولت در آغاز کار خود با چالش بزرگ کرونا مواجه بود و از سوی دیگر فروش تنها 250 هزار بشکه نفت مشکل را دوچندان کرده بود.

وی افزود: با تحریم ها برای خریداری دارو های عادی نیز دچار مشکل بودیم چه برسد به واکسن کرونا؛ اما دیدیم که با انگیزه و نشاط خدمتی، به مرزی رسیدیم که تلفات بیماری کرونا صفر شده است.

پاکمهر با اشاره به آمار فوت کرونا در سایر نقاط جهان، گفت: زمانی عده ای ساخت واکسن ایرانی را مسخره می کردند، اما امروز ما صادرکننده واکسن کرونا هستیم.

نماینده بجنورد در مجلس تصریح کرد: این اتفاق در اوج تحریم اتفاق افتاد لذا این رویداد حاصل تدبیر وزارت بهداشت و مجموعه دولت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت های پیشین جرأت اجرای طرح دارویار را نداشتند

دولت های پیشین جرأت اجرای طرح دارویار را نداشتند