مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 11:502023-03-02سياسي

کلید بازگشایی 12 مکان تاریخی در دست دستگاه های اجرایی است


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: 12 مکان تاریخی در تملک دستگاه های اجرایی وجود دارد که علی رغم تمایل گردشگران برای بازدید طی نوروزهای گذشته بازگشایی نشدند.

- هادی شاه وردی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آمار و اطلاعات 12 مکان تاریخی در خراسان جنوبی وجود دارد که در تملک و اختیار دستگاه های مختلف دولتی است که برای ایام نوروز پیگیر بازگشایی آن برای بازدید گردشگران هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: این موارد اماکنی هستند که گردشگران تمایل برای بازدید از آن دارند ولی طبق سوابق سال های گذشته برای بازدید بازگشایی نشدند.

پاسخ دستگاه های اجرایی برای بازگشایی اماکن تاریخی شاه وردی با اشاره به گفته استاندار خراسان جنوبی مبنی بر بازگشایی اماکن تاریخی در تملک دستگاه های دولتی در ایام نوروز، بیان کرد: دستگاه های اجرایی در پاسخ به درخواست ما مبنی بر بازگشایی اماکن تاریخی در تملکشان جواب منفی نمی دهند بلکه یا می گویند مشکلی برای بازدید وجود ندارد و یا مطرح می کنند که نمی توانیم بازگشایی کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی از دستگاه های اجرایی می گویند برای بازگشایی نیروی انسانی کافی نداریم که ایام نوروز در آن مکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلید بازگشایی 12 مکان تاریخی در دست دستگاه های اجرایی است

کلید بازگشایی 12 مکان تاریخی در دست دستگاه های اجرایی است